piątek, 22 listopada 2013

:* Basia :*

Pomyslałam, że będziecie chcieli się cos o nas dowiedzieć. Zacznę od siebie :D Nie dawno skończyłam 16 lat, a tak konkretnie to 16.11.Z muzyką mam wiele wspólnego bo towarzysz mi ona w każdej chwili mojego życia. Kiedy kładę sie spać mam włączone radio, a kiedy wstaję już od rana youtube i jakas dobra nutka na rozpoczęcie dzionka. Oprócz szkolnego bloga prowadzę również dwa inne ale bardziej prywatne. :) Nie ograniczam się jeżeli chodzi o gatunki muzyczne, z regóły jestem otwartą osobą czasem tylko trochę niesmiałą. Kidys tańczyłam ale to już stare dzieje. Zaczyna mi tego brakować i zastanawiem się czy do tego nie wrócić. Kiedy mam nadmiar energii wtedy uczę sie różnych nowych kroków z netu i pomiędzy to wplatam moje pomysły, co swiadczy o mojej kreatywnosci :D. Pomimo, że muzyka jest znaczną częscią mojego życia wybrałam się na kierunek,który nie jest z nią związany, a konkretnie technik żywienia i usług gastronamicznych <kucharz>. Dobra to tyle na mój temat, następnym wpisem rządzi Adi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz