wtorek, 7 stycznia 2014

Wywiad

Jak wam dzionek mija? :) Ja dziś oficjalnie kończę wywiad z Łukaszem, bardziej go będziecie znali jako Dj Haket ;) Więc byłam u Łukasza i postanowiłam zrobić z nim wywiad po odsłuchaniu jego audycji. Zainspirował mnie jego styl i wiara w to co robi :)Miałam okazję przyjrzeć się jego pracy i sama spróbowałam mixiować piosenki ale to nie jest dla każdego, Ja akurat talentu do tego nie mam. No więc oto nasz rozmowa: 
- Co Cię motywuje do robienia audycji?

- Hmmm na pewno to że mogę wrócić do pięknych 

wspomnień powiązanych z wieloma piosenkami.
-Masz swoją ulubiona piosenkę taką przy 

której nic innego się nie liczy i o 

wszystkim zapominasz?


-Jest ich wiele ale najbardziej cenię 

propozycję od Avicii - Superlove oraz Nicky 

Romero & NERVO - Like Home

-Jak robisz audycje to rodzaj muzyki, którą 

grasz jest zależny od twojego humoru?


- To zależny od humoru np jeśli

miałem ciężki dzień to lubię sobie posłuchać 

czegoś z gatunku House , jeśli mam dobry 

dzień to zdecydowanie wybieram Dutch , 

Electro-House no i nawet Dubstep.


- Masz jakiegoś swojego ulubionego wokalisty?  
Jak dla mnie to Nikelblack, a dla Ciebie?

- Dobry wybór jego piosenki mają sens, jakieś przesłanie, nie jest odsiewane byle tylko zgarnąć kasę on w swoją muzykę wkłada całe serce, wszystkie emocje i myślę, że dzięki temu woda sodowa nie uderzyła mu do głowy. Bo to muzyka jest jego ucieczką od chaosu i problemów. 

- Ciekawie powiedziane. U Ciebie też tak jest, że twoja pasja to tak jakby spokój, którego nic innego oprócz muzyki Ci nie zapewnia. 

 - Może to nie tylko muzyka ale kiedy już mnie wszystko denerwuje, to tylko to nie uspokaja. 

 - Czy twoi rodzice od początku Cie wspierali w wybranej przez Ciebie drodze? 

- Nie od początku bo kiedy zaczynałem to nie myśleli o tym na poważnie ale kiedy zacząłem się w to angażować postanowili mnie wspierać moralnie i finansowo.  

- Jeżeli o finansach mowa ile już włożyłeś pieniędzy w swój sprzęt?

- Około osiem tysięcy ale teraz będzie jeszcze więcej.

- Spora suma się nazbierała przez te kilka latek. :) No cóż nie pozostaje mi nic tylko życzyć Ci powodzenia w twojej dalszej karierze.

- Dziękuję bardzo i życzę miłego dnia. :)

- Ja tobie również. Do usłyszenia.

Do wywiadu załączam link na facebooka https://www.facebook.com/DjHaKeT?
fref=ts oraz jego zdjęcie. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz